Ik maak rapporten die niet alleen informatie leveren, maar ook écht waarde toevoegen. Dit kan alleen als duidelijk is welke informatie nodig is om te sturen. Daarom organiseer ik, voordat ik start met bouwen, een sessie om de klantreis in kaart te brengen. Tijdens deze sessie duik ik samen met de toekomstige gebruikers diep in de behoeften, doelen en vereisten van het rapport. Deze inzichten werk ik visueel uit tot een blauwdruk die als leidraad dient voor het uiteindelijke rapport. Deze aanpak zorgt ervoor dat rapporten niet alleen beter aansluiten bij de behoeften van de klant, maar het zorgt ook voor meer eigenaarschap en verbeterd het gebruik ervan binnen de organisatie.
Rapporten moeten niet alleen functioneel zijn, maar ook gebruiksvriendelijk, intuïtief en visueel aantrekkelijk. Daarom besteed ik extra aandacht aan UI- en UX-design binnen Power BI. Het liefst werk ik voor organisaties die zich maatschappelijk of duurzaam inzetten. Mooie dingen kunnen doen voor deze organisaties voelt als een waardevolle bonus.