Bij New Nexus maken we mensen blijer, organisaties slimmer en de wereld om ons heen een beetje mooier. Daar doen we elke dag ons best voor en we vinden het dan ook belangrijk dat jij als opdrachtgever, leverancier of andere samenwerkingspartner tevreden bent over onze dienstverlening. Ben je dat niet, dan willen we heel graag dat je ons hiervan op de hoogte brengt. Zo kunnen we samen naar een passende oplossing zoeken. Dat doe je het beste in een persoonlijk gesprek tussen jou en je contactpersoon bij New Nexus.
Klachten & meldingen
Ontevreden? Laat het ons weten.
Kom je er samen niet uit?
Mocht een gesprek niet tot het gewenste resultaat leiden, dan heb je de mogelijkheid om een klacht in te dienen. Deze kun je sturen naar meldingen@newnexus.nl. We zullen de klacht zorgvuldig en vertrouwelijk in behandeling nemen volgens onderstaande klachtenprocedure.
- Stuur een mail met daarin een uitgebreide omschrijving van je klacht en om welke dienst, product of perso(o)n(en) bijvoorbeeld het gaat.
- Wij sturen binnen 7 werkdagen een persoonlijke ontvangstbevestiging. Hierin geven we ook aan wie de klacht in behandeling heeft genomen.
- De behandelaar onderzoekt de klacht en bespreekt deze, als dat nodig is, met de betrokkene(n). Hierna nemen we weer contact met je op.
- We streven ernaar om binnen 14 dagen na het versturen van de persoonlijke ontvangstbevestiging, de klacht naar tevredenheid te hebben afgehandeld. Is er meer tijd voor nodig, dan brengen we je daarvan op de hoogte.
- We zullen alle gegevens rondom de klacht twee jaar lang bewaren in ons klachtenregister.
Vragen?
Als je vragen hebt omtrent deze pagina, kan je contact opnemen.
Laat je gegevens achter en dan nemen wij contact met je op.
Laat je gegevens achter en dan nemen wij contact met je op.